Total Pageviews

Jan 13, 2011

Ο μικρός πρίγκηπας - Antoine de Saint - Exupery



Για όλα αυτά που ονειρευτήκαμε παιδιά. Για όλα αυτά που παλεύουμε μεγάλοι. Ένα βιβλίο που διαβάζεται από όλες τις ηλικίες.

"- Γεια σου, είπε η αλεπού. Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: δεν βλέπει κανείς πολύ καλά παρά μονάχα με την καρδιά. Ότι είναι σημαντικό, δεν το βλέπουν τα μάτια.
- Ότι είναι σημαντικό δεν το βλέπουν τα μάτια, επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται.
- Είναι ο χρόνος που έχεις χάσει για το τριαντάφυλλό σου, που το κάνει τόσο σημαντικό.
- Είναι ο χρόνος που έχω χάσει για το τριαντάφυλλό μου...έκανε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται.
- Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτή την αλήθεια, είπε η αλεπού. Όμως εσύ δεν πρέπει να την ξεχάσεις. Να γίνεις υπεύθυνος για πάντα εκείνου που έχεις εξημερώσει. Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό σου...
- Είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου...επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας, για να μην το ξεχάσει."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...